top of page
  • תמונת הסופר/תShiri

ביקורים - איך לעבור את זה בשלום?

בשנה הראשונה שעברנו לברצלונה הרגשתי כמו חדרנית במלון, כולם רצו לבוא לבקר, להתארח ולטייל בעיר.

כייף שיש ביקורים ונפגשים עם אנשים אבל לפעמים זה גם מתיש ומקשה על הילדים וההורים.

אז מה עושים?

1. מתכננים מראש – מעדכנים את המשפחה/ חברים לגבי תאריכים מתאימים, לבוא לבקר, כדי למנוע מצבים שמודיעים לכם – קנינו כרטיס טיסה (קרה לי כמה פעמים)

2. תיאום ציפיות – יש אנשים שלא מתאים להם לארח אצלם בבית, או שאין להם זמן להסתובב עם האורחים כל היום, שתפו את האורחים מתי אתם זמינים והאם מתאים לכם לארח.

3. רשימת פעילויות – לקח לי שנה וחצי להבין שכדאי להכין רשימה מסודרת של מקומות לראות, מסעדות, מלונות והסבר כללי על העיר. אפשר גם לשלוח קישורים להופעות/מדריכי טיולים.

4. הכנה לפני – שתפו את הילדים שהמשפחה מגיעה לבקר, אפשר להכין לוח שנה שבו יהיה כתוב מתי יש ביקור, לסמן בלוח שנה וי על הימים עד הביקור. או הנסיעה שלכם לישראל.

5. במהלך הביקור – חישבו על פעילויות שאפשר לעשות עם האורחים, לבשל יחד עם המשפחה מתכון אהוב וללמוד להכין אותו, משחקי קופסה, טיולים, ציור משותף, הליכה בטבע.

6. אחרי הביקור – שיחה עם הילדים על החוויה שלהם בזמן הביקור, משהו כייף שהם לוקחים איתם מהביקור, לתלות בחדר של הילד תמונה מהביקור של המשפחה/אורחים.

7. צאו לבלות – לחיות בחו"ל בלי המשפחה זה דורש לפעמים עזרה חיצונית של בייביסיטר, אם זה מתאים לאורחים זה הזמן לצאת לבילוי לבד ולהשאיר את הילדים עם המשפחה. זה זמן איכות לכולם.

8. מתנות – מה להביא מישראל? אז חוץ משקדי מרק ובמבה אני ממליצה על ספרים בעברית אם אפשר שגם סבא וסבתא או דודים יקנו את הספר ואז לעשות שעת סיפור בזום, אם הילדים קטנים אז סבא וסבתא מקריאים את הספר, ילדים גדולים יכולים להקריא לסבא וסבתא.

9. לשמור על שגרה – אם הילדים הולכים לחוגים לשלוח אותם לחוג, או לימי הולדת ופעילויות אחרות, למה? כי האורחים יעזבו ואתם תמשיכו בשגרת החיים.


66 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page